Главная

Корисні поради

Для чого потрібна реєстрація?

Зареєстрований користувач має наступні переваги:

  • Повна інформація про статус замовлення, історії його покупок;
  • Автоматично ставати учасником програми лояльності
  • Завжди в курсі різних пропозицій і акцій.


Як зареєструватися?

Для реєстрації в Інтернет-магазині 230.com.ua, натисніть на іконку , потім на кнопку «Реєстрація» і заповніть відповідну форму.

Реєстрація на нашому сайті займе не більше 1 хвилини


Як оформити замовлення?

Оформити замовлення можна в телефонному режимі, або ж вибрати на сайті товар, що цікавить і оформити замовлення, натиснувши кнопку «Купити».

Інструкція з оформлення замовлення


Як додати, видалити, змінити кількість товару в кошику?

Щоб додати товар в корзину, натисніть кнопку «Купити», якщо необхідно додати ще товари, натисніть «Повернутися до покупок».

Для видалення товару, натисніть на кнопку «X» правіше товару, щоб видалити його з кошика.

Для зміни кількості товару, що купується, введіть необхідне число одиниць товару в поле «Кількість» поруч з обраним товаром.


Як уточнити номер замовлення і товар, який купив?

Якщо ви робили покупку як зареєстрований користувач, то історію ваших замовлень можна знайти в Особистому кабінеті, на вкладці «Мої замовлення», якщо як незареєстрований - зателефонуйте нашим операторам і повідомте номер телефону або ПІБ, яка була вказана в замовленні.


Як оплатити замовлення?

Оплатити готівкою можливо: у відділенні служби доставки «Нова пошта» або в магазині «230.com.ua»;

Більш детальна інформація в розділі «Доставка і Оплата».


Ви відправляєте замовлення післяплатою?

Ми відправляємо замовлення післяплатою тільки службою «Нова пошта».


Чи можливо оплатити покупку через Liqpay?

На даний момент ці функції на сайті відсутні. Але ми над цим працюємо.


В яких містах є ваші магазини?

Наш магазин є в місті Дніпро, адреса і карта проїзду знаходяться в розділі «Контакти».


Як доставляється товар?

Доставка по Україні здійснюється транспортною службою «Нова Пошта. У Дніпрі, Ви можете забрати замовлення самовивозом з нашого магазину


Скільки коштує доставка?

Вартість доставки - згідно з тарифами Нова Пошта


Чи можу я забрати своє замовлення в магазині?

Так, ви можете забрати своє замовлення в нашому магазині. Для цього ви повинні зробити замовлення і менеджер повідомить, коли ваше замовлення буде сформовано і доставлено в магазин.


Чи можна повернути куплений товар?

Куплений товар, звичайно ж можна повернути і обміняти, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Детальніше про гарантії і повернення на сторінці «Гарантія»


Що робити, якщо я отримав товар в пошкодженому стані?

При отриманні товару на службі доставки, його обов'язково необхідно перевірити на зовнішні пошкодження. У разі виявлення пошкодженого товару, потрібно оформити акт, згідно з установленими правилами кур'єрської служби. Після чого обов'язково повідомити нас про ситуації, що склалася.


Чи існує у вас система знижок?

У нашому магазині «230.com.ua» діє програма лояльності. Учасники даної програми мають можливість купувати товари за спеціальними цінами.


Після написання мною відкликання на сайті він не з'явився. Чому?

Всі відгуки перевіряються модератором. Для того, щоб Ваш відгук був опублікований, він повинен бути інформативний і коректно оформлений. Модератор має право відхиляти відгуки на свій розсуд.


Я забув свій пароль!

Якщо Ви зареєстрований користувач, але забули пароль - натисніть на лінк «Увійти» в правому кутку шапки сайту. У вікні, натисніть «Нагадати пароль», після чого, вкажіть номер телефону, який Ви використовували при реєстрації, Вам буде відправлено СМС з новим паролем. Використовуючи цей пароль, Ви зможете увійти на сайт і в особистому кабінеті змінити пароль на будь-який інший.

Каталог інструментів

Реєстрація

Для реєстрації буде надіслано SMS з кодом підтвердження

Реєстрація

Код не прийшов? Надіслати ще раз
Авторизація

Пароль
Відновлення паролю